Dator

Igår när jag kom hem så hade mamma och min syrra gjort om på mitt rum de hade oxå köpt en laptop till mig och min syrra som jag och hon ville ha. Hon har en större än vad jag har för hon ska hålla på med bilder mer än vad jag ska. Jag har en Acer. Jag älskar datorn men orkar inte skriva mer om den nu. I helgen har jag vart på Boda Borg med Johanna och Jocke. Vi hade askul. Vi klarade 16 banor av 19 och vi hade de två svåraste banorna kvar och den svåraste gröna. Deras föräldrar kom lite tidigare än vi ville för vi skulle åka och äta midda hos deras släktingar på en "camping" så vi var tvugna att åka. Vi tältade på den där tillfälliga campingen och dan efter kollade vi på Johannas "farbror" Ola och hennes kusin. Dom var asduktiga på att åka. Ola kom tvåa och Jimmy (kusin) kom 8 men han är bara 14 och åkte med vuxna så jag tycker det är bra. Orkar inte skriva mer, Tjadå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0