Helgen <3

I helgen har jag vart på cup. Jenna har oxå sovit hos mig. Vi hade kul <3 Vi hade samling 7.50 men vi åkte direkt så vi åkte ca då. Vi spelade mot Täby förtsa matchen och vann med 3-0. Det är bra för att vara mot Täby. Nästa match var mot Vendelsö. Dom slog vi med 5-0. men dom har vi faktiskt förlorat mot förut i lättserien. Sen samma dag senare så spelade vi mot Töjnan. Där blev det 1-1. Sen dan efter spelade vi mot Marieberg i semi. Där ledde dom med 1-0 i första men vi kom ikapp och vann med 2-1. Efter det spelade vi final mot Bele Barkarby som är stockholms näst bästa lag (efter oss). Vi förlorade i sadden men 2-1. Den kom mellan mina ben efter att ha studdat jättekonstigt. men vi kom iaf 2:a!! Jag tycker det var bra för att inte vara vårat förstalag. Fast det var typ det för vissa fick inte spela :( Vi sjön en låt hela tiden som heter "Landet där man böjer bananerna"

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ni verkar ha haft kul :D

2009-09-07 @ 19:50:16
URL: http://djurbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0